Dcera
Kvetinka
Dobrý den,
Již jsem Vám už jednou psala ohledně dcery Týnky, která je závislá na pervitin. Vše jsem se informovala.
Týnka byla nějakou dobu teď v zahraničí a teď přijela zpátky domů. Řekla,že abstinuje.
Co jsem zpozorovala je to že je hodně náladová až někdy nepříjemná a protivná. Hodně spí,je nervozní.
A že má veliké chutě,pořad se škrábe předloktí.
Je to normalní to její chování???? Pořád mi jen odsekává.
Děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Zda se dceři podařilo abstinovat přes internet z několika málo informací, bohužel nepoznáme. Nerada bych dceři křivdila a učinila tak unáhlený závěr.
Nervozita může být spojena s užíváním, ale i s abstinencí, opravdu to nelze takto objektivně posoudit. Únava, také není v tomto případě, kdy se dcera vrátila ze zahraničí, kde pracovala zcela objektivní určující prvek. Může být unavená z práce a z cestování, ale také může být unavená díky tomu, že vysadila, tak jak sama říká.
Pokud zůstaneme v rovině, že opravdu se ji podařilo pervitin vysadit, únava, vyčerpanost, nervozita a rozlady nálady, chutě na další užití - k vysazení patří, proto může dcera být nepříjemná. Ale jak je to doopravdy, na dálku, bez osobního kontaktu a s minimálními informacemi, jak jsem již uváděla výše, objektivně posoudit nedokážeme.
Dávala jsem Vám kontakt na kolegy z Poradny pro rodiče, spojila jste se s nimi? Bylo by rozumné být s nimi v kontaktu. V osobním kontaktu byste tak měla více prostru hovořit o všem, co je třeba, stejně tak průběžně konzultovat nově vznikající situace a získávat podporu.
Mějte se hezky, přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem MK