závislost
renča
Může někdo,kdo chodí bez absencí normálně do práce na směny,není hubený
ani extra aktivní,užívat pervitin,se kterým před 2 let experimentoval?
Má zvláštní výkyvy chování a nálad.Ale dobrou náladu určitě ne.
Nechci mu křivdit a nevím,jestli to také nezpůsobuji já,svou podezíravostí.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Na Vaši otázku není jednoznačná odpověď, mohou to být obě varianty - může i nemusí.
Zvláštní výkyvy nálad nemusí vždy nutně znamenat, že jde o zneužívání drog. Může jít o plno jiných záležitostí - od psychických potíží, přes stres v práci, nedostatek lásky, problémy s financemi až po nedůvěru blízké osoby...těch možností je opravdu plno.
Přes internet opravdu nepoznáme, jak to doopravdy je.
Moc toho nepíšete - netuším, v jakém jste vztahu s osobou, u které máte podezření.Pokud budete mít chuť, můžete napsat více. Lze využít i skrytá poznámka, která není uveřejněna na webu (nikdo ji tedy neuvidí, pouze Vy a pracovníci poradny). Také Vám můžeme doporučit pracoviště, kde byste veškerá svá podezření mohla více a podrobněji probrat v osobním kontaktu, případně se poradit co a jak dál.
Tak to zvažte, když tak ještě napište.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK