Drogový test
Jamal
před pár dny sem se zkouřila po dlouhé době a za dva týdny mě čeká vstupní drogová prohlídka, kde mi budou brát krev i moč a chtěla sem se zeptat jestli není nějaká možnost jak se zbavit thc rychleji z krve?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Odbourání nijak výrazně urychlit nejde, bohužel. THC se ukládá v tucích, z těch se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho, i když zrovna testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem.
Níže uvádím orientační údaje detekcí z tělních tekutin:
detekce moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních konzumentů, při užití občas do 14 dní)
detekce krev: do 14 dní (u občasných uživatelů cca týden)
detekce sliny / jako krev
Vždy, ale záleží na dalších aspektech, jako je množství a kvalita konkrétní drogy, intenzita a frekvence konzumace a také na schopnosti organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání toxické látky z těla rychle vypořádat. J
Jsou to velice individuální záležitosti a výše uvedené údaje jsou pouze orientační. Nikdy proto nelze předem přesně určit, kdo kdy bude již beze stop či nikoliv.
Můžete si na své náklady pořídit orientační test (v lékárnách běžně dostupné, nebo objednat přes internet) a doma se cca za týden sama otestovat (test na THC na moč).
Třeba bude už v pořádku...
Mějte se zatím hezky, pozdravem MK