Marihuana v moči 2
loky
Psal sem už jednou a bylo mi odpovezeno. Abych to vice udedl. Dala si semnou znamená že sme prostě vykouřili kousek marihuany tzn dvakrát si potáhla kouře. pak každý den běhá jezdí na kole, snad to pomuže tomu že při testech 12 dni po tom nic nebude mít, je to armádní škola. přítelkyně si jinak dala semnou jednou dvakrat za mesic.. ted uu nikdy vice. tak já věřím že už v té moči nic neměkla, přesto se bojim. děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Děkuji za upřesnění.
Znovu jsem si pročetla Váš první dotaz a musím se omluvit za svou nepozornost. Nabyla jsem dojmu, že přítelkyni testování teprve čeká, přitom jasně píšete, že testovaná již byla, omlouvám se. Takže přetestování doma, jak jsem doporučovala, je tímto asi bezpředmětné.
Pokud šlo o jednorázové užití, mohla by být po 12 dnech už v pořádku. Ale jak jsem uváděla včera, je to velmi individuální díky jedinečnosti každého organismu a různým kvalitám drog. Proto to nelze přesně odhadnout a slíbit Vám to.
Armádní škola má mnohem přísnější podmínky pro své studenty, byla by opravdu škoda, kdyby se její budoucnost měla díky marihuaně pokazit. Dle mého názoru takové riskování za to nestojí, ani za obavy, které následně v důsledku přichází. Proto bych doporučila další případné konzumace ještě řádně zvážit. Myslím, že přijdete na jiné možnosti, jak společně trávit příjemný čas...
Mějte se hezky a přeji, ať to dobře dopadne.
S pozdravem MK