amfetamin
honza
Dříve (miunulý rok) jsem užíval amfetamin 1 měsíčně.ted jsem čistý 7mý měsíc a chtěl jsem se zeptat co by mohlo chybet mému tělu,(jestli nějaký vitamín jako železo,vápník nebo tak něco)aby nebylo tak unavené, každý den beru hořčík,spím i jím , děkuji za radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Honzo.
Tak nejprve velká gratulace - držíte se 7 měsíců, to je skvělé a zasloužíte si obdiv, jen tak dál.
Také je dobře, že máte snahu svůj organismus dostat opět do rovnováhy po všech směrech. Co konkrétně Vaše tělo postrádá, Vám bohužel ale přesně napsat neumíme, pokud Vám něco chybí, zjistíte to pouze na základě lékařského vyšetření.  A to přes internet jaksi nelze.
Když zůstaneme v obecné rovině, tak konzumace pervitinu je pro organismus a to včetně psychiky opravdu velký zásah. Díky stimulujícímu účinku je po nějakou dobu poměrně hodně zcela nepřirozeným způsobem nabuzen, proto následně po té je unaven až vyčerpán. Také působí anorekticky a jeho uživatelé mají mnohem menší přísun potravin (leckdy vůbec žádný), organismus slábne a chátrá, díky tomu, že mu chybí díky absenci potravy důležité vitamíny, minerály + další důležité látky, které tělo prostě pro fungování potřebuje.
Myslím, že nic nezkazíte nějakými komplexními doplňky vitamínů a minerálů, vyváženě se stravujte, udržujete pitný režim (nealko), snažte se zvyšovat postupně kondici.
Buďte trpělivý, někdy to trvá poměrně dlouho, nežli se vše zase dostane do normálu. Čím déle budete abstinovat, bude to lepší a lepší.
Kdybyste si chtěl s někým nezávazně pohovořit v osobním kontaktu, mohu Vám poslat kontakt na nějakého kolegu. Zvažte to, když tak se ozvěte.
Mějte se hezky. Držím palce a přeji dostatek sil a motivace pro další období.
S pozdravem MK