co dal
gadza
Užíván 10 let přestávky jen několika dění psychické potíže sociální potíže osobní potíže jen tak tak zvladam jít do práce vim ze s každou dávkou mi bídě hit a taky je dam si a vyčítán si to dokola Psychycky total furt depky ale jak to vodim 1000 argumentů kterým a si omluvim během poslední ho roku kdy beru nebo min a min cejtim ze mi je hit než když sem jel víc nebrat neni problém říct ne je problém co stín muž delat

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Předchozí dotaz (kód 20 45 19) je již odpovězen.
Další Váš příspěvek je již o něco srozumitelnější. Chápu, že je to těžké. Užívat 10 let není krátká doba. Budu se opakovat - neuvažoval jste o možnosti se léčit? I přes veškerou Vaši snahu se Vám nedaří z drog dostat, pociťujete plno problémů, jistě i po fyzické stránce po tolika letech je organismus, včetně psychiky asi dost unavený.
Léčba závislosti se dá poměrně dobře léčit, pokud je dostatek motivace. Pokud ji pociťujete tak máte šanci si dát život zase do pořádku. Dnes již existuje plno osob, kterým se to podařilo, a žijí dál spokojené životy bez drog. Můžete se o to pokusit i Vy.
Myslím, že šance ,,začít znova" je vždycky...
Napište, odkud jste, pošleme Vám kontakt, kde byste se mohl nezávazně a bezplatně informovat o možnostech, které byste mohl případně využít a pak se sám svobodně rozhodnete co dál.
Co Vy na to?
Zatím se mějte hezky, s pozdravem MK