Marihuana v moči
loky
Dobrý den přítelkyně si se mnou před cca 14 dny dala marihuanu. ted delala testy na skole kde kdyz ji to najdou vyhodí ji mám se bát?:(

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jak má škola nastavena pravidla opravdu netuším.
Také netuším, co to znamená, že si přítelkyně s Vámi dala marihuanu, zdali šlo jednorázové užití nebo zda šlo o delší konzumaci.
Níže uvádím orientační údaje v jakých přibližných obdobích se THC účinná látka marihuany dá cca detekovat. Podotýkám, že jde o údaje pouze přibližné, jelikož vždy záleží na individualitě organismu, na frekvenci a intenzitě užívání, na kvalitě konkrétní užité drogy. Proto to nelze nikdy předem přesně určit.
Dále nelze opomenout důležitá skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu. Metabolity u běžně používaných testů mohou ukázat pozitivní výsledek v porovnání s dalšími drogami o mnoho déle. Takže to znamená, že testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem, ale je to důkaz, že v poslední době byla marihuana konzumována.
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Doporučuji si koupit orientační test (je volně prodejný - lékárny, internet) a doma se otestovat. Zjistíte tak, zda se máte obávat či nikoliv.
Stačí to takto?
Mějte se hezky a opatrně! I marihuana sebou nese plno dalších rizik, jako všechny nelegální drogy.
S pozdravem MK