Pervitín
Jakub
Zdravím to so zase ja spredoslich dvoch dotazou stou slabosťou na priznaki zase užiť pervitín ze bi ste mi dali prosimvas kontakt na vás ze pokial bi to na mna prišlo a samozrejme nebolo bi nejak moc hodín ze bi ste ma nejako slovne podporila vidím ze ste odborníčka klameš veci predovšetkým prepáčte za drzosť ak bi Vám to neprekážalo ďakujem

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás Zdravím Jakube.
Zřejmě nedopatřením jste svůj poslední dotaz zadal 2x - první verze (kód 173896) je již odpovězena, pro jistotu odpověď kopíruji i sem.
Přeji dostatek sil a motivace.
S pozdravem MK
Kopie:
Děkuji za Vaši důvěru. Bohužel, poskytujeme služby pouze prostřednictvím této webové poradny bez telefonických služeb.
Dle Vašich dotazů usuzuji, že Vás Vaše situace trápí, možná už nejste v takové kondici, o to více bych doporučila (a teď se budu opakovat) někoho osobně navštívit a své problémy začít opravdu řešit. Můžete mi napsat, v jaké lokalitě žijete (pokud nejste v zahraničí) a já Vám mohu doporučit nějakého vhodného kolegu.
Dotaz i odpověď lze i vyvěsit tvz. ,,skrytě" - to znamená, že není uveřejněn na veřejném webu a zobrazí se pouze jeho pisateli po zadání kódu, který obdržel při jeho vkládání a pracovníkům poradny. V případě, že byste se obával o narušení anonymity po udání lokality.
Věřím, že by Vám odborná pomoc pomohla najít větší klid a rovnováhu. Doporučuji to zvážit.
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby kontaktu napište.
S pozdravem MK