Pervitín
Jakub
Zdravím prosimvas ako odstranim chuť na pervitín príklad 1 az 2 mesiace sa stopnem s užívaním pervitínu úplne sa očistím chuť zaháňam buď prácou som odcestovany a keď mám voľno vpraci tak sa rad namotam na cvičenie scinkami takze kulturiztika baví ma sledovať ako sa mením hlavne silovo a aj kraznim vizorom tela a zrazu mám voľno vpraci odich od cvičenia teda pauzu na regeneráciu svalovich parti a príde na mna daka divná úzkosť ísť si dát chcel bi som to nejak ovládnuť alebo cim sa to da zmierniť ci zoslabit

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jakube.
Dotaz číslo 80 89 85 předpokládám, že je také od Vás, před malou chvílí byl odpovězen.
Zde píšete o Vaší zálibě v kulturistice. To je dobře, že máte nějaký zájem, o který se můžete opřít. Sport nejde zcela ruku v ruce s konzumací drog (i když z počátku může mít člověk pocit, že toho zvládne víc...) se bohužel časem změní, díky chátrajícímu organismu, který k užívání drog patří. Bylo by na místě se soustředit na aktivity, které s drogami nesouvisí a pokusit se své chutě na drogy ustát. To se snadno napíše, ale hůře dělá, sám s tím máte bohaté zkušenosti. Chutě na drogy se vrací v různých intenzitách a frekvencích, je dobré si uvědomit (když se dostaví), že to je pouze chvilkový stav, který zase odezní a zbytečně si chutě nehýčkat. Tím myšleno nezabývat se myšlenkami na drogy, neumocňovat je, snažit se odvést pozornost jinam a počkat až to přejde. Vyhýbat se rizikovému prostředí, lidem, které užívají a celkově soustředit svou pozornost a činnost jiným směrem. Rozvrhnout si denní program tak, abyste měl pravidelný režim...
Jak jsem psala v předešlé odpovědi, je vhodné využívat nějakou terapeutickou podporu, o všem hovořit, doplnit si informace, postupně se učit své chování dostávat pod kontrolu. Je to sice dlouhodobý proces, ale je možné to zvládnout, pokud budete mít dostatek motivace.
Jak jsem uváděla, promyslete to, napište, jak jste doma a kde (?). Pokusíme se něco vymyslet, kam byste si případně mohl zajít a více v osobním kontaktu probrat vše co potřebujete...
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil.
S pozdravem MK