Pervitín
Jakub
Snažím sa stoho dostať ale vždy aspoň raz do mesiaca ma to pohltí pracujem v zahraničí chodím na 20dni do mesiaca tam ma to vôbec netrápi ako keby som na to zabudol a pracujem takto už 2roki aj keď sa snažím mesiac som čistý ale ak sa vrátim domov tak som vtom zas aj keď si poviem ze nie tak som úplne poblázneni a dám si to užívam to nosom smrknutim na sliznicu nigdi ihli ani nič iné chcel bi som už stim steretipom skončiť no neviem co ďalej a bojím sa ze sa to zhorší az ma to úplne pohltí

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jakube.
Pokud byste se rád zbavil závislosti na pervitinu a opakovaně se Vám to samotnému nedaří, je na zvážení, zda se neobrátit na odbornou pomoc a nechat si s tím jednoduše pomoci. Psychická závislost je velmi ošemetná a může dost komplikovat život i přes všechna rozhodnutí. S chutěmi na drogy se dá pracovat, naučit se je zvládat a mít pod kontrolou, ale k tomu je zapotřebí intenzivnější osobní kontakt a terapeutická podpora. Doporučuji se na nějaké zařízení obrátit a zkusit to. Sám vidíte, že i přesto, že se snažíte, to moc nejde. S odbornou pomocí máte mnohem větší šanci, že to postupně zvládnete, plno lidem se to podařilo. Vše se dá řešit, ale je potřeba začít. Pokuste se sebrat odvahu a někam si zajít.
Netuším, jak často jste v SR nebo ČR (?) a zda by šlo pobyty doma sladit s návštěvou nějakého zařízení, kde byste o všem mohl víc pohovořit, udělal si jasno a lépe pak rozuměl tomu, co se s Vámi děje...Pokud nevíte kam, napište, vhodné zařízení vyhledáme.
Mějte se zatím hezky a promyslete to.
S pozdravem MK