piko
martina
Dobry den mam dotaz byla sem na diskotece opela sem se a snupla sem si piko ...mam strach jdu na operaci kolene dala sem si to dnes 3.8 chtela bych se zeptat jak dlouho to muze byt v krvy a moci jelikoz jdu 10.8 a 11.8 na predoperacni vysetreni na krev moc a ekg mohu vas poprosit o odpoved esi to budu mit jeste v tele? Dekuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Martino.
Zadala jste zcela totožný dotaz 2x - jeden z nich jsem teď opověděla. Pro jistotu svou odpověď kopírují i sem.
Mějte se hezky, kdyby Vás ještě něco zajímalo - napište.
S pozdravem MK
Kopie:
Tak to, že to byl nerozum, asi sama moc dobře víte. Detekce jednotlivých látek se velmi špatně posuzují, jelikož jde vždy o velmi individuální záležitost - každý organismus se s procesem odbourání toxických látek vypořádává po svém a trochu jinak, také záleží na kvalitě užité látky a především na frekvenci užití. Pokud šlo opravdu o jednorázový experiment, možná byste mohla být za týden už v pořádku, ale slíbit Vám to nemohu. Níže uvádím orientační údaje doby prokazatelnosti, ale podotýkám, že jde o údaje pouze orientační.
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Můžete si sama na své náklady koupit volně prodejný test (v lékárnách a na internetu jsou běžně dostupné) a zkusit se sama otestovat. Abyste věděla, jak na tom jste. Použití testu je velmi jednoduché, vše je popsáno v příbalovém letáku (obdobný jako test na graviditu).
Také samozřejmě záleží na tom, abyste v dalších konzumacích dále nepokračovala (včetně THC). Nebylo by rozumné podstupovat operační zákrok a mít v těle další jiné látky, mohlo by to spolu s podávanou anestezií a další medikací způsobit nemalé potíže, které by Vás zcela zbytečně ohrozili.
Přeji, ať operace dobře dopadne a příště buďte opatrnější. Užívat drogy, potažmo být na nich závislí opravdu není procházka růžovým sadem.
Mějte se hezky, s pozdravem MK