Alergie - marihuana
Tynka
Dobrý den,
chtěla bych se vás zeptat, jestli je možné, že mám nějakou alergii na marihuanu, když mé tělo reaguje pokaždé stejným negativním efektem, viz. níže.
Po užití marihuany v jakémkoli množství se dostaví pocit zimy, třes v rukou a bušení srdce. Někdy ovšem natolik silně, že mám pocit, že to se mnou sekne.. srdce mám v pořádku a plicní chorobou taky netrpím. Tlak mívám nižší. Nedokážu si vysvětlit, proč na ní reaguje mé tělo tímto způsobem.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Týnko.
Člověk může mít alergii vlastně na cokoliv a i ve spojitosti s marihuanou jsou uváděny různé alergické reakce. Také díky spalování plísní, které může marihuana obsahovat.
Příznaky, které jsme popsala, ale nejsou pro alergické projevy úplně běžné. Většina alergických projevů se spíše projevuje slzením, otokem očí, kýcháním, svěděním, případně vyrážkou apod. Příznaky uvedené Vámi bych předpokládala spíše s nějakým jiným problémem než je alergie. Objektivně by to samozřejmě mohl posoudit pouze specializovaný lékař na základě vyšetření, což tímto způsobem přes internet moc dobře nelze.
Každopádně pokud pociťujete somatické potíže, které jste popsala po konzumaci a jinak je nemáte, vidím jako jediné možné řešení se marihuaně vyhnout. Ne každý organismus je na podobné zásahy (kterými konzumace jakékoliv drogy bezesporu vždy je) dostatečně odolný.
Myslíte, že by bylo pro Vás obtížné marihuanu neužívat?
Můžete klidně napsat více, lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejného webu.
Mějte se zatím hezky a buďte opatrná.
S pozdravem MK