kontakt
holcicka
Dobry den, dekuju za odpověď pani Kordova. Uz to vypada trochu lip ale stenje to porad trochu boli.. mam pockat, jestli se to nezahoji samo? nebo jit do toho centra? Nejbliz mam pribram, to je sice od prahy kousek ale nemam se tam ted jak dostat... a nebudou me moct nekde nahlásit nebo tak? prominte ze se tak ptam ale mam z toho trosku schyzu nechci to s nikym moc rozebirat. Dekuju a mejte se hezky

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Jsem ráda, že jste se ještě ozvala. Doporučuji do centra dojít tak i tak. Protože pokud by to bylo něco vážného (což nevíme), tak zde platí pravidlo stejně jako v jiných oblastech, čím dříve se to začne řešit, tím lépe. V nejlepším případě se dozvíte, že to není tak horké, v horším, že to chce nějakou léčbu.  Opravdu se nemusíte ničeho obávat. Kontaktní centra pro uživatele drog fungují pro uživatele drog. Tudíž pokud se chce někdo léčit, je mu zprostředkována léčba, pokud ne, je to plně respektováno a klienti mohou bezplatně a anonymně čerpat plno služeb pro aktivní uživatele, například ošetření, výměnu injekčního materiálu, informovat se o bezpečném užívání a předcházení rizik apod...
Uvádím kontakty na kolegy působící u Vás:
Centrum adiktologických služeb, Magdaléna
Žežická 193, Příbram VII.
Tel: 318 622 010, 739 612 018
Email: cas.pb@magdalena-ops.cz
Provozní doba:
Výměnný program
po, út, st, pá 9:00-17:00 hodin
Kontaktní místnost:
po, út, st, pá 12:30-16:30 hodin
Odborné poradenství
po-pá dle objednání
Pokud byste nechtěla do kamenného zařízení, můžete se obrátit na terénní pracovníky, které působí přímo v lokalitách drogové scény. Zjistit časy a místa kde se pracovníci nachází, můžete na uvedených tel. číslech.
Terénní programy: 318 622 010, 605 311 146
StreetMobil Příbramsko: 737 603 698
Email: teren.pb@magdalena-ops.cz
Jak to přesně s terénními programy funguje, se dočtete zde, viz info v odkaze:
http://www.magdalena-ops.eu/index.php/jak-fungují-terénní-programy.html
Zde v tomto odkaze vše o této organizaci a jejich poskytovaných službách ve Vaší lokalitě:
http://www.magdalena-ops.eu/index.php/kontakty-magdalena-ops/kde-nás-najdete/příbram.html
Tak doufám, že jsem Vás dostatečně uklidnila a napíšete, že jste se na kolegy obrátila. Mějte se zatím hezky a přeji, ať to není nic vážného.
S pozdravem MK