prosba o pomoc
Ivet
Dobrý den,
mám problém se synem je mu 21 let, studuje VŠ v Olomouci, je druhým rokem v Olomouci, mám podezření, že bere drogy. Minulý týden jsem ho musela přivézt z Prostějova domů, volal mi jeho kamarád, že je zle, syn byl agresívní, zmatený, je extrémně hubený, váží 49 kg, říkal mi sám, že nemá pocit hladu a žízně, několik nocí nespí a pak dospává, školu teď už nezvládá, zkoušky odkládá. Říkal, že nic nebral, ale nevěřím tomu, jsou to jasné příznaky po požití drogy. Taky jsem se dověděla, že je gay, nikdy nám to nechtěl říct. Nevím na koho se obrátit, potřebuji pomoc, jak přijede domů, budu se snažit s ním maximálně komunikovat a pokud kývne, hned ho chci dát na léčení, ale nevím kde, už to musím mít zajištěno. Udělám cokoliv s manželem abych ho zachránila, poraďte mi prosím. Také se chytl špatné party, podvody, dluhy, kamarádka co brala 1,5 roku pervitin, tahají ho ke dnu.
Děkuji Vám za odpověď´.
I.Z.
xxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že píšete. Doporučuji obrátit se na kolegy z organizace Renarkon a v osobním kontaktu vše více a podrobněji probrat celou situaci. Nejenom, že se v osobním kontaktu lépe poradíte a doplníte informace, také Vám pomohou zprostředkovat léčbu. Jen připomínám, že pokud je syn již plnoletý, je třeba jeho souhlasu. Ve zmíněném zařízení můžete zkonzultovat jak jej vhodně motivovat.
Nežli se na první sezení objednáte, můžete prozatím prostudovat základní obecné informace pro rodiče, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Kontaktní centrum Renarkon
Pionýrů 1757
Frýdek - Místek
Tel: 558 628 444, 606 694 244
Email: kcfm@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Magdaléna Štefalíková
Provozní doba: pracovní dny 9,00 - 16,00 (ÚT a ČT + 16,00 - 18,00 pro objednané klienty)
Více o zařízení a poskytovaných službách zde:
http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-frydek-mistek/leve-menu/kontaktni-centrum-frydek-mistek
Kdybyste se potřebovala na něco doptat, klidně pište.
Vaše jméno, příjmení a další identifikační údaje jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Zatím se mějte hezky, přeji, ať se Vám podaří syna motivovat. Hodně sil všem!
S pozdravem MK