nevim si rady
cizinec
ahoj mam takovej problem uz 4x jsem se lecit z pervitinu a pokazde sem to vzdal . ted bydlim v nemecku a prilezitostne si dam ale chute nemam. jenze sem bez prace a tech prilezitosti je nejak moc .. doufam ze do toho nespadnu. jinak kourim alobal a kaslu jak tuberak

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud nepociťujete chutě, moc nerozumím, proč pervitin vlastně užíváte (?). Pokud je to z důvodu, že nemáte v současné době práci a máte tak více času na ,,vylomeniny" doporučuji najít si nějaké jiné činnosti, které Vás odvedou od myšlenek na drogy. Také se nestýkat s uživateli, aby Vás to zbytečně nepokoušelo.
Toto jsou jen základní obecné rady. Samozřejmě by bylo na místě vše asi více řešit, sám jste uvedl, že jste se opakovaně léčil.
Uvádíte, že žijete v Německu. Bylo by možné se vrátit do Čech a Vaši léčbu závislosti dotáhnout do zdárného konce?
Ozvěte se.
S pozdravem MK