co to je
moou
Zdravíčko, patrim mezi zavisle a to nitrozilnim podavanim pervitinu.. Je mi 20 a od 14 temer nepretrzite beru presneji od 16 si picham, predtim jsem snupala... Posledni dobou vsak zacinam pocitovat, ze neni v poradku rada veci... Zavrate, zvraceni,poceni, bolest svalu spise nohou, treseni rukou, bolest hlavy, neustaly pocit nevolnosti zvraceni, dale pak nove zjistsileny panicky strach z hadu, lehke halucinace. Namlouvani si neceho co neni. SlCham zname hlasy.. Co delat... Diky za odpoved

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Popisujete fyzické i psychické negativní stavy z užívání pervitinu. Víte, první, co mě k vašemu dotazu napadlo, že je až s podivem, že se u vás takové stavy dostavily "až" po 6ti letech užívání.
Hledat přesnější příčinu je na dálku obtížné. Určitě vám doporučuji jako první absolvovat zdravotní prohlídku včetně biochemickcýh vyšetření krve, abyste mohla vyloučit nějaké, například virové, či jiné onemocnění. Na takovou prohlídku dosáhnete buď prostřednictvím vašeho všeobecného lékaře (obvoďáka), nebo prostřednictvím Kcentra, která ji jistě umí zprostředkovat. Tipuji si, že do nejbližšího Káčka trefíte. Kdybyte však stála o kontakt, určitě napište odkud jste a já vám kontakt napíšu.
Když budete mít štěstí a po vyšetření bude možno vyloučit nějaké konkrétní onemocnění, nezbývá než konstatovat, že už toho má vaše tělo prostě dost. Organizmus je přetížený. Už se mu to nelíbí a dává to najevo. Bývá to jeden z prvních signálů o tom, že užívání drogy již není a do budoucna již nebude taková zábava, jako dosud. Ti rozumnější v tuto chvíli začínají uvažovat o tom, co to znamená a co s tím mohou dělat. Napadlo vás to také? Nebo chcete brát drogy tak dlouho, že se úplně zdevastujete a nakonec zemřete, aniž byste se v životě dožila ještě něčeho jiného, nežli užívání drog? A nemusí to být za dlouho... Nechci vás zbytečně strašit, ale to je prostě realita.
Zajděte k tomu lékaři, ať víte víc. A dejte na sebe pozor...
J.Chudomel