propast
agaamka
Psala jsem již dříve mám pocit,že mě závislost dcery naprosto pohlcuje.nemám radost ze života snažím se pochopit její rozhodnutí.Ráno vstávám a říkám si proč???moje druhá dcerka je ok,samotnou jí trápí co je s její starší sestrou,měla bych mít radost z toho že je šikovna a mám jí ale všechny supr pocity mi ničí to proč??co udělat jinak.vím že to jsem asi nepatří ale nemám chut ani sílu hledat něco jiného,díky a hezký večer,

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Ano, již jsme spolu opakovaně komunikovaly. Pročetla jsem si naší předešlou komunikaci a opravdu se obávám, že přes internet nic nového asi nevymyslíme. Chápu, že Vás situace dcery velmi zatěžkává, vyčerpává, jste nešťastná a jistě máte plno nezodpovězených otázek, které Vám nedávají na klidu...
Jak jsem již uváděla, veškerá zařízení pracující s uživateli drog, poskytují i nezávazné poradenské služby pro rodinné příslušníky a to zcela bezplatně. Neváhejte se na kolegy u Vás obrátit. Nejenom, že se v osobním kontaktu lépe poradíte jak s dcerou vhodně komunikovat a možná ji tím i lépe motivovat, ale také to bude pro Vás i určitý druh podpory, kterou jistě teď, v takto náročném období potřebujete. Tyto poradenské služby můžete využívat Vy sama bez ohledu na to, zda se dcera v tuto chvíli léčit chce nebo ne.
Ambulantní léčba a poradenství White Light I.
Pražská 166/47
Ústí nad Labem
Email: kubelkovarychla@wl1.cz
Objednat se můžete na tel. čísle 602 378 312
Více zde:  http://www.wl1.cz/alfront.html
Přeji dostatek sil a budu ráda, když dáte vědět, zda jste se na kolegy obrátila.
S pozdravem MK