Moje 17leta dcera bere drogy
M.N. xxxxx
Dobry den moje 17leta dcera bere drogy pervitin si picha.Chci Vas pozadat o radu chce se jit lecit rada bych ji zajistila tu nejlepsi peci ikdyz vim ze vse bude zalezet nani.Sehnala jsem ji pobyt v Bohnicich a nebo u milosrdnych sester v Praze detox a pak prevoz na cesta Řevenic.Nevim pro kterou se mam rozhodnout.Prosim poradte mi nejlepsi nemocnici kde ji pomuzou.Moc vam predem dekuji za pomoc N. xxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Je fajn, že dcera má zájem svou situaci řešit a má ve Vás podporu.
Před nástupem na léčbu samotnou (ať kamkoliv) je nezbytný pobyt na detoxifikační jednotce, ten jste zařídila to je dobře.
Dále může nastoupit do Řevnic (http://www.cestarevnice.cz), kde je zařízení specializující se na mládež.
Pokud váháte mezi psychiatrickou nemocnicí Bohnice a zařízení Cesta v Řevnicích, předpokládám, že jste z Prahy. Dovolím si Vás tedy odkázat na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, kde byste mohla více a podrobněji probrat vše co je třeba a mohla se pak lépe rozhodnout jakou cestu léčby zvolit.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradnu naleznete v zadní části kavárny Café Therapy. Na první konzultaci je třeba se předem objednat na uvedených číslech výše - během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení zcela bezplatně a nezávazně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Tato zmíněná Poradna je součástí stejné organizace jako poradna na webu kam jste napsala. V našich službách je i zařízení pro mladistvé (TK Karlov) - můžete si pročíst informace viz přiložený odkaz:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-mladistvych/komu-je-lecba-urcena.html
Takže když co celé shrneme - doporučuji přečíst veškeré informace v přiložených odkazech a objednat se na osobní pohovor do poradny pro rodiče, kde budete mít více prostoru probrat vše co je potřeba a po té se svobodně rozhodnout, do jakého léčebného zařízení dceru umístit. Pokud budete mít nějaké doplňující dotazy, neváhejte znovu napsat.
Mějte se zatím hezky, přeji dceři ať je léčba úspěšná.
S pozdravem MK