zily
holcicka
Dobry den, spatna aplikace nebo co, prejde to? Mam se bat? Vim, ze to přes net nemůžete posoudit a ze bych mela jit spis k doktorovi ale to asi chápete ze nechci, to je opravdu krajni moznost. Jen me zajima, o co myslite ze jde?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Ano, přesně jak sama píšete, opravdu velmi špatně se tímto způsobem posuzují zdravotní potíže. Může jít o poraněnou žílu špatnou aplikací, vyvíjející se abces...
Chápu, že se Vám k lékaři moc nechce. Můžete si zajít a to bych doporučovala, do nejbližšího Kontaktního centra pro uživatele drog, tam by Vám ruku ošetřili a poradili jak se pro příště podobným nepříjemnostem vyhnout.
Služby těchto center jsou poskytovány bezplatně a nezávazně, nemusíte se prokazovat žádným průkazem, tedy OP ani průkazem pojištěnce, můžete tedy zcela anonymně, není se čeho obávat.
Prozatím se vyhněte dalším aplikacím do místa, kde se Vám modřina udělala, nejlépe ani ne do té samé ruky a vyhledejte K-centrum.
Netuším, kde žijete. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše Káčko, uvádím kontakt:
Kontaktní centrum SANANIM z. ú.
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Tel: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání) takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud žijete někde jinde, napište kde (větší města) obratem Vám pošlu jiný kontakt.
Mějte se zatím hezky a buďte na sebe opatrná.
S pozdravem MK