Požití extáze
Uko
Dobrý den,
Asi před 4 měsíci jsem si dal na diskotece dvojitou dávku extáze najednou... Do té doby jsem zkušenosti s extázi měl ale vždy jsem měl max.jednu normálni nebo dokonce půlku normalni, a večer byl vždy k nezaplaceni. Spoustu známosti a zábavy které by se mi nikdy nedostalo.. Po požití té dvojité dávky mi stav nabehl do 5 minut, Motala se m hlava, myšlenky tekly rychlým proudem tak že jsem dokázal jenom koktat... Kamarád mě vyvedl na vzduch a skočil mi pro vodu a já se mezitím schoval v křoví a připadal si jak ve vesmíru... Celkove jsem měl pocit že to byl asi velký nápor na moji hlavu... Po půl hodině už mi bylo lip, zacal jsem tančit a večer jsem nějak dohrál do konce, nicméně už to nebyla taková sranda jako driv. Po tom večeru jsem přestal do dvou týdnů po 5ti letech kouřit marihuanu kterou jsem fakt řád kouril.. Celkove se mi zda že od té doby me min baví vecy jako moje koníčky zaliby... Spíš se snažím ty 4 měsíce zdravé jíst nějak sportovat atd.. Ale stejně mě zarazí že mě nebaví koníčky které jsem tak miloval... Jakoby se stalo něco s myma pocitama a emocema vše jakoby bylo o polovinu min intenzivnější. Taky myvam pocity dušností a častokrát mě boliva hlava v zadu.. Dokazete mi prosím poradit co se mnou? Díky moc U.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud pociťujete nějaké pocitové a jiné další změny po užití extáze i přes to, že 4 měsíce (zda jsem to správně pochopila) žijete zdravě a již nic nekonzumujete, bylo by na místě, abyste si o tom co prožíváte, s někým více pohovořil.
Takto přes internet se to dá opravdu velmi těžko odhadnout. Jednak může i jednorázové užití jakékoliv drogy u disponovaných jedinců vyvolat velmi vážné psychické problémy, jednak se stává, že kupované drogy velmi často obsahují i plno dalších příměsí, pak se velmi těžko hodnotí co s čím jak souvisí. Pocity dušnosti mohou souviset například z úzkostí, kterou mohou konzumace drog vyvolat. Ale jak jsem již uváděla, bylo by rozumné vše, co popisujete více a podrobněji probrat v osobním kontaktu.
Pokud nevíte, kam byste si mohl případně zajít, napište, kde žijete - kontakt na zařízení Vám rádi doporučíme (prosím o uvedení větších měst, která máte v dosahu).
Dodržování zdravého životního stylu a sportování je v pořádku, v tom určitě setrvejte. Zájem o koníčky a záliby by se měl postupně vrátit do normálu, vydržte v abstinenci a i přes to, že nepociťujete takové nadšení ze zálib jako dříve, věnujte se tomu, co jste míval rád.
Tak se držte! Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK