Nespavost
Koless
Dobrý den, od začátku včerejšího večera (cca. 21h) do dnešního rána (8h) jsem si dával na párty čisté MDMA a do toho občas i kokain. Od dnešního rána 8h jsem nic neměl, snažil se jíst jak to jen jde a stále nemohu usnout, už z toho začínám mít celkem strach. Prosím o radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Zbytečně se neděste, nespavost patří k jednomu z příznaků intoxikace MDMA, stejně tak kokainu. Jde o stimulující látky, které se obvykle cca po 24 hod upraví.
Doporučuji již žádné drogy nekonzumovat, stejně tak nepřebíjet alkoholem nebo jinou látkou (nebo lékem) s tlumivým účinkem a to především na proto, že není nikdy úplně zřejmé, co vlastně kupované drogy všechno obsahují. Těžko se pak předpokládají případné interakce. Můžete si zakoupit bylinný čaj (meduňka, třezalka), případně jiné bylinné preparáty na spaní.
Mějte se zatím hezky, případně napište jak Vám je.
Přeji, ať jste brzy zase zcela v pořádku.
S pozdravem MK