Info
Ogi
Dobrý den,
zaznělo, abych informoval o dalším vývoji. Tedy. Do Jemnice jsem volal, žel mají obsazeno, ozvat se mám v polovině srpna. Jsem osel, že jsem nešel tkzv. na první dobrou, což bylo 16.6.. To co jsem považoval za nutné vyřídit, bylo tak na 2 hodiny a to za předpokladu, že by byla na poště dlouhá fronta. A to nebyla nikdy už jen z kapacitních důvodů. Vyřízeno je toto: zůstal mně částečný invalidní důchod,Matce jsem podal žádost do domova s pečovatelskou péčí do Hodonína, kde ředitelkou je spolužačka ze střední školy,slíbila,že žádost bude brát jako urgentní a snad to pohlídá.
Přebírání pošty a důchodu mám zajištěno přes bývalou přítelkyni.
Kamarád, veterinář,známe se 30 roků a asi je to jediný kamarád, zas slíbil, že na dálku pohlídá matku,s tím, že ji 1 x týdně zavolá, matka bude-li cokoliv potřebovat, zejména co se týče mobility se na něj může kdykoliv obrátit.
Prostudoval jsem nějaké info z vašeho webu,stáhl si pdf soubory, zejména co se týče komunity, takže Němčice jak jste se mně sama radila.
Pořád přetrvává závislost, strach z léčby a pořád nechápu a hledám kličky jak to zvládnout sám, když vím, že je to na hovno. Ve srovnání s 5 letým obdobím \"braní\" před 5 léty a nyní jsou rozdíly v tom, že, a tím to v žádném případě nechci obhajovat asi tyto:jak jsem již psal, dělám, u řekněme kamaráda(taktéž min.2 lettá závislost i s přítelkyní,nyní co mu vrátili ŘP, od ledna naprosto čistej a přítelkyně ho následuje, ba co víc, čekají rodinu), takže u něj dělám práci kominíka.Po té co jsem o ŘP přišel já, jsem věděl, chci-li setrvat, musím si najít spolehlivého řidiče a logicky ho platit, chystat si práci sám, což obnáší činnost i o víkendu, musím dělat mnohem víc, abych jednak zaplatil řidiče a taky měl na drogy.Je na mě spolehnutí,dělám 12-13 hodin denně(3 dny terén, zbytek volání a administrativa vč. víkendů,nepůjčuji si peníze,závazky co mám, platím. Sice mně nic nezbývá.Beru to pouze od jediného zdroje,který je inteligentní, občas mně poladí notebook,jinde bych asi nesháněl.S podobně nemocnýma se nestýkám,jsem samotář. Je to špatně,ale na tomhle funguji, týden jsem dal pauzu a poprosil o volno. Už jsem nemohl. To jsou hlavní rozdíly. Je to o hlavě. Najít pevnej smysl života, dělat to pro sebe,umět se naučit žít a radovat bez toho. To je celý k čemu jsem došel. Hezký den. Olda.

Odpověděl: Markéta Kordová
Oldo, opět Vás zdravím.
Děkuji za doplnění. I přes to, že jste na ,první dobrou" do Jemnice nešel (jak sám uvádíte), tak jste toho zařídil plno a to je chvályhodné. Z lidského hlediska je celkem pochopitelné, že pokud opravdu na léčbu nastoupíte (a já pevně věřím, že ano) - chcete mít pocit, že je kolem maminky dohodnuté to, co je potřeba. Léčba není záležitost na pár dní, Vy si to uvědomujete, potřebujete si prostě připravit půdu pro odchod s klidným svědomím, že jste pro matku udělal to, co jste udělat mohl. Myslím, že se to dá pochopit.
Obavy z léčby a hledání ,,kliček" k tomu všemu nějak patří, obdobně to pociťuje plno osob, kterým droga vstoupila do života. Víte o tom, umíte to pojmenovat, umíte o tom napsat, to vše je Vaše plus. Mnozí by toto vůbec nepřipustili, natož někomu přiznali. Věřím, že jste na dobré cestě. A budu ráda, když dáte zase o sobě vědět, kam se to zase posunulo...
P.S. jinak co se týče TK Němčice - je třeba začít nástup vyřizovat co nejdříve, nejlépe hned po nástupu do Jemnice. Ale jak jste uvedl, informace jste si prostudoval, takže to asi víte.
Držím palce a přeji dostatek sil a odhodlání. Mějte se hezky a zase napište.
S pozdravem MK