Závislost na pervitinu
Makik
Dobrý den. Můj partner je delší dobu závislý na pervitinu. Většinou to ale popírá. Nevím jak co dělat.Máme malého synka, sama mám ještě dvě starší děti. Nadělal spoustu dluhů, kolik přesně ani nemám tušení. Záleží mu na nás, ale nevím co s ním.Pár dní je OK, pár dní potom ale téměř celé prospí. Mám strach, že to bude horší a horší.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Neuvádíte, odkud jste. Pokud je pro Vás dostupná Praha, doporučuji spojit se a to co nejdříve s naší poradnou specializovanou právě na partnery a rodiče závislých osob. To co popisujete (i viz skrytá poznámka) je závažné rozhodnutí, bylo by vhodné vše více a konkrétněji probrat v osobním kontaktu a nalézt optimální řešení.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna se nachází v zadní části kavárny Café Therapy. Na první konzultaci je nezbytné se předem objednat, veškeré služby jsou poskytovány bezplatně.
Provozní doba: PO až PÁ 9.00 - 19.00
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Zdali žijete někde jinde, napište prosím znovu a uveďte, jaká města máte v dosahu. Pomůžeme Vám vyhledat vhodné zařízení, kde byste se mohla o všem co je třeba poradit.
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil.
S pozdravem MK