pervitin - dodatečná otázka a reakce na lulila
ivik
Dobrý den, lulila se ptala jak se může člověk závislý na pervitinu vyléčit a žít normální život pokud je motivován k tomu tak žít. Mě by zajímalo jak potom vůbec život prožívají a jak jednají. Domnívám se, že drogy jistě zanechali nemalé stopy v mozku a tak můžou být už vždycky více podráždění nebo agresivní a také přehnaně emotivní, je to tak? Nebo se po úplném vysazení a delší době abstinence vrátí člověk do úplného normálu a je schopen se chovat jako kdyby nikdy drogy nebral? Děkuji za odpověď, jinak mám stejný problém se sestrou jako lulila jen ještě nemá děti a obávám se že je ani mít nikdy nebude.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Nelze zcela jednoznačně odpovědět. Jelikož záleží na více aspektech - na typu drogy, intenzitě užívání, na délce drogové kariéry, odolnosti jedince... Někdo se může obejít zcela bez následků, někdo bohužel, nikoliv. Je to opravdu velmi různé. Čím dříve se s drogami přestane, tím menší důsledky jsou, ale není to pravidlo (někteří uživatelé se například za rok konzumace mohou dostat do stadia jako jiný za 10let).
Pokud byste měla zájem o bližší poradenství v osobním kontaktu ohledně své sestry, můžeme Vám poskytnout kontakty. Když tak ještě napište.
Zatím se mějte hezky, s pozdravem MK