dojezd/flashback
Někdo
Dobrý den asi před dvěma týdny jsem užil marihuanu (asi dvakrát před tím už jsem to zkusil, ale tohle byl jiný \"model\") a narozdíl od předchozí zkušenosti u tohoto \"modelu\" je vše takové protáhlejší ten stav co jsem z předchozích měl 4 hodiny jsem měl 2 dny a trochu jsem to na sobě cítil i po týdnu. Stejně jako dost lidí co už podobné téma psali se mi po dvou týdnech a asi třech dnech třeba na 10s vratí stav panikaření a motanání hlavy (flashback) a mám horší spaní. Sice se to zlepšuje a tyhle flashbacky jsou slabší a kratší, ale i tak se chci zeptat jestli mám dohledat odbornou pomoc? (ještě jednou bych řekl, že je to možná tím modelem, protože mi to vše připomíná hodně nátáhlé stavy z minulých zkušností, ale i tak v těch chvilkových panikách si uvědomuji, že 2 týdny jsou už opravdu hodně po kouření, myslíte, že marihuana může furt učinkovat, třeba z vylučování tuků, nebo je to psychické? Protože i po těch 2 týdnech mě to otravuje a když jsem četl tady, že někteří lidé to mají i 2 měsíce a pak už další postup nepíšou, tak se bojím) Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Omlouvám se za opožděnou odpověď. Dotaz jste zadával již před několika dny, netuším, zda třeba nedošlo k nějakému zlepšení nebo naopak.
Velmi těžce se tyto stavy objektivně posuzují na dálku. Pokud stále pociťujete nějaké nepříjemné a neobvyklé neodeznívající stavy, které Vám otravují nebo nějak ztěžují život, návštěvou odborníka nic nezkazíte. Lepší se dozvědět, že se nic závažného neděje, než třeba něco zanedbat nebo podcenit.
Doporučuji nic nekonzumovat (včetně alko) - další užití by mohlo Vaše panické a další nepříjemné stavy ještě více prohloubit.
Pokud nevíte, kam se u Vás obrátit, tak napište znovu a uveďte, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná. Rádi Vám vyhledáme kontakt.
Můžete zatím zkusit pít bylinné čaje (meduňka) - působí sedativně. Případné nasazování nějakých léků, bych nechala na odborném lékaři.
Přeji, ať je Vám brzy lépe, v případě potřeby napište.
S pozdravem MK