Odpověď
Eva
http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/32072/doplneni-energie-pri-abstinenci-pervitinu.html
Dobrý den,
Ptáte se,jak mi v tom je. Po pravdě se mi ulevilo...vlastně jsem šťastná, je to zvláštní. Snad jsem se do něj i znovu zamilovala, protože celou dobu, co kouřil pervitin (nevěděla jsem to), jsme byli oba dva úplně jinde, přítel neměl čas, pořád někam jezdil, a nebo něco vymýšlel, a sestrojoval. Žili jsme jen vedle sebe, vídali jsme se jen u jídla, o společném usínání nebo koukání na televizi, se mi mohlo jenom zdát. Prý přeborník v posteli při braní pervitinu, haháá, to bychom se tam museli sejít.
Byla jsem s ním, ale cítila jsem se sama.
Po té, co se mi přiznal, a myslím, že jemu se ulevilo o mnoho víc, je to super. Myslím, že jsme začali snad úplně od začátku. Jasně, někdy nemá náladu a je unavený, ale jsem mu oporou, a věřím v to, že s tím skončil snad kvůli mě. Chce žít \"normální\" život, a musim nebo chci mu ukázat, že to jde i bez drog.
A protože věřim v naději a je to to, co mě žene dál, tak vím, že to zvládne.
Ale nebudu lhát, někdy mě přepadnou černé myšlenky, špízuju ho, prohledávám kapsy..pak si řeknu, jestli vážně chci něco najít...takže se snažím věřit.
Protože myšlenka má velku sílu.
K té energii, koupila jsem Chia semínka,obsahují hodně vitamínů, tak myslim, že zaberou.
Díky a mějte se

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Evo.
Děkuji za doplnění. Jsem ráda, že se přítel drží, jste mu jistě velkou oporou. Občasné černé myšlenky jsou celkem pochopitelné, jste teď ve vztahu spokojená a chvílemi se obáváte, že by se to třeba mohlo pokazit. Kdybyste si chtěla (třeba časem) o všem co teď prožíváte s někým pohovořit v osobním kontaktu, tak ta možnost tady je. Pomáhat partnerům se závislosti může být momenty opravdu náročné, proto veškerá zařízení pracující s uživateli drog nabízí možnost poradenských služeb i pro jejich blízké osoby. Tyto služby se dají využít i bez ohledu na to, zda daná osoba abstinuje svépomocně či za pomoci odborníků. Nechci Vám to nijak vnucovat, spíše jen informovat, abyste věděla, že tato možnost tady také je, kdybyste někdy cítila potřebu.
Nezbývá mi nic jiného, nežli Vám oběma popřát plno sil a odhodlání. Mějte se hezky a držím palce!
V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK