pervitin
dada
Dobrý den,děkuji za minulou odpověd..:-)Jelikož jak sem psala že jsem se na pervitinu předávkovala,tak od te doby vidím špatně na oko vidim před nim mžitky a nakou černou tečku.Na očnim mi nic nezjistily,tak sem se chtěla zeptat jestli po tom předavkovani mi to nemohl nak poškodit mozek a jestli bych měla jit na vyšetření s hlavou,děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Případné zdravotní komplikace nebo poškození, bohužel, neumíme posoudit přes internet. K tomu je nezbytný osobní kontakt plus vyšetření specializovaným lékařem. Pokud jste absolvovala vyšetření u očního a nic Vám tam nenašli, přesto pociťujete potíže, asi by stálo za to přijít na příčinu.
Opakovaně píšete - nemáte zájem všechno, o čem jste psala, probrat s lékařem?
Můžeme Vám poskytnout kontakty na specializované lékaře/psychiatry, kteří se specializují na oblast nelegálních drog. Mohla byste tedy otevřeně pohovořit i o Vašich konzumacích a o tom, co jste díky užívání prožila a zažila, jaké máte problémy teď. Umím si představit, že tyto skutečnosti se nedobře vysvětlují praktickému lékaři, kam se běžně chodí s chřipkou. I psychiatr je lékař, mohl by Vám plno somatických problémů blíže vysvětlit, případně doporučit, jaká vhodná další vyšetření případně podstoupit.
Zvažte to, když tak se zase ozvěte.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK