Nesvepravnost
pedrosman
Dobry den.Jsem nesvepravny uz 10 let fetoval sem a kradl sem ale ted jsem skoro rok v pohode a socialka kde mam opatrovnika me omezuje i kdyz chodim do prace a mam pocit ze se boji ale ne omne ale o me konto. Nevim jestli to není moje halucinace Ale kdybych chtel tak fetuju i bez penez.JZ

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
V předešlém dotaze (duben 2015) jste uváděl pochybnosti, zda jste v pořádku i přes to, že abstinujete. Odkazovala jsem Vás na naše ambulantní zařízení, kde by bylo vhodné zkonzultovat vše, co se s Vámi dělo, možná ještě děje. I v tomto příspěvku si nejste zcela jistý, zda jste úplně v realitě. Opět přikládám kontakty, kde byste mohl vše probrat více a podrobněji. Opravdu neumíme poznat přes internet, zda trpíte halucinacemi nebo zda Vaše podezření je opodstatněné. Doporučuji se s kolegy spojit co nejdříve.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby, takže lze ještě dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM
Spálená12 , Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26, Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Kontaktní osoba : PHDr. Preslová Ilona
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete všechny informace:http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK