Přestat s pervitinem
Klára
Dobrý den, známý se pokouší přestat s pervitinem který snupe několik let. Normálně fungoval ale co přestal pořád jen spí. Nevíte jak to dělat aby pořád nespal? Mezi spaním prý jí, pije, ale jakmile si sedne nebo lehne na gauč tak usne. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Kláro.
Únava a potřeba spánku, je celkem běžný jev po vysazení. Pervitin je stimulující látka, uživatelé jsou pod jeho účinkem zcela nepřirozeným způsobem vybuzeni, organismus je po té značně unavený, až vyčerpaný. Aby se tělo dostalo zpět do rovnováhy, je zapotřebí nechat organismus dostatečně odpočinout, doplnit vitamíny a minerály, dodržovat pitný režim (nealko) a vyváženě se stravovat.
Netuším, jak je to dlouho co kamarád vysadil, také co má dál v plánu, zdali si chce jen od pervitinu na chvíli odpočinout nebo zda se chce pokusit o trvalou abstinenci. Pokud ano, bylo by rozumné obrátit se na odbornou pomoc, jelikož nejde jen o vysazení, ale i to dostat pod kontrolu své chutě, které se záhy objeví (na pervitin se váže silný psychický návyk).
Pokud by potřeboval nějaké kontakty, napište ještě jednou a uveďte, kde kamarád žije nebo ať napíše přímo on sám.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK