drogy
vera
Chtěla bych se zeptat. Dozvěděla jsem se, že syn bere pervitin. Moje otázka zní, jak poznám ze ho opravdu bere. Chová se stejně. Ani nemam tušení jak se ho zeptat, jestli to je pravda.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Věro.
V přiložených odkazech níže máte základní informace o užívané látce, dále pak všeobecné informace pro rodiče, doporučuji přečíst.
Dále vyhledat zařízení pro uživatele drog a tam v osobním kontaktu využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky - v osobním kontaktu podrobněji pohovořit o svých podezřeních. Lze se tam i  poradit jak se synem vhodně komunikovat, jaká doma nastavit pravidla (pokud žijete ve společné domácnosti), jak syna motivovat, aby i on se na pomoc obrátil.
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
V poslední odpovědi u dotazu číslo 95 67 55 máte uveden kontakt na zařízení u Vás, doporučuji se s kolegy spojit co nejdříve.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK