Pervitin - trávení / špatné Ph v žalůdku
Awie
Dobry den, Poslední dva roky užívám pervitin víc než je zdravo (inhalaci nebo šnupaním). Průměrně tak 1-5x do měsice. Někdy mam třeba měsíc přestavku a pak třeba několikrat po sobě. Nejspíš díky tomu jsem si totalne rozhodila traveni. Dělám i dost fyzicky a stresové narocne zamestnaní. Pod vlivem do práce nechodim. Vždy jen ve volnu. Byla jsem na krevních testech, testech moči, na sonu, na pohotovosti s bolestmi bricha, ale nic mi nenašli. Jeden doktor mi i říkal, že mám vše uplně ukazkové. Je ale pravda, že ale ze strachu, jsem nikde neřekla, že užívám drogy. Aj až ted, naposledy jsem byla na gastru. Kde mi vyšetrovali žaludek a našli mi šílene překyselení. Beru na to nějake prašky (omeprazol Mylan), ale že by velka změna to se rict neda . ///Jak se mi to projevuje? Plynatost, škrundaní v břiše, úbytek na váze, pocity sytosti i po pár piškotech, těžký žaludek, nevolno, motaní hlavy, žluta stolice (jsem myslela že mam v háji žlučník ten mam naprosto ok podle doktoru). Tak se chci zeptat, nevité něco čím bych si mohla zlepšit travení? Leky jidlo, nějake cvicení. Z leku jsem zkoušela už třeba travicí enzymy, Hylak forte, probiotika léky proti prujmu atd. Vždy se to zlepší, ale pak se to stejně vratí tam kde to bylo. Dekuji za každou radu, třeba co bych měla jist čemu se vyhnout atd. Vím uplně se vykašlat na pervitin. Jinak dodám mi je 25 let. Stravuju se zdrave i nezdrave ale kvuli praci nepravidelně. Alkohol nepiju skoro vůbec, jen občas trochu piva nebo panaček na chut, jínak vůbec. Nehulim jen trochu kouřím max 3-5 cigar denně. Diky za každou radu. Hezký den

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za podrobný dotaz, ale odpověděla jste si sama - prostě přestaňte brát drogy.
Každá droga působí v lidském organismu jako jed. Její koncetrace je prostě příliž silná na to, aby ji organismus dlouhodobě vstřebával bez vedlejších důsledků. Berte to jako signál.
Víte, žádný ze zničených, nemocných, zoufalých, na hraně smrti se potácejících dlouhodobých uživatelů drog nezačínal užívat s vidinou a cílem zdravotních komplikací, či předčasné smrti. Jenom pouze nedokázali včas přestat a postupně se dostali tam,kde nikdy být nechtěli a odkud často již není cesta zpět. Jste na své první křižovatce - zvažujte pečlivě, jakým směrem se vydáte. Určitě je způsob, jak krátkodobě zabránit překyselování žaludečního prostředí, ale vůbec nic tím nevyřešíte. Tak vezměte rozum do hrsti....
Kdybyste se potřebovala na něco dále zeptat, nebo získat nějaký kontakt, napište.
Držím vám palce J.Chudomel