Dcera
Kvetinka
Dobry den,
mam dceru Tynku,ktere je 21 let. Studuju UV Masarykova a pracuje jako modelka uz na urovni. Prozila jsi jista traumata v sexualnim charakteru-znasilneni.
Zjistila jsem ze uziva pervitin z pocatku popirala,ale az jsem nasla strikacky u ni v pokoji tak pak rekla ze bere.Tynka bydli sama, ale jezdi domu.
kolikrat jezdi pod vlivem,nekdy je nervozni,podrazdena a hlavne vycerpana,ale extreme. Co mam delat?????? dekuji za odpoved.
Ps. vazi 47 kg a meri 172 cm mam o ni starost. Vidim jak se nici. A jako matka odmitam ktomu prihlizet.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Máte o dceru starost, to je pochopitelné. Velmi špatně se posuzuje situace bez osobního kontaktu a s minimálním množstvím informací, ale i z toho mála co píšete, to vypadá, že je situace vážná. Na uvedenou výšku dcery je váha opravdu velmi nízká. Doporučuji spojit se s odborníky a v osobním kontaktu se poradit, jak vhodně postupovat dál.
Pokud žijete v Praze, můžete využít služeb naší poradny pro rodiče. Níže uvádím kontakt. Poradenské služby jsou poskytovány bezplatně, je pouze zapotřebí se předem objednat během provozní doby (veškeré pracovní dny od 9,00 do 19,00 hod.). Poradna se nachází v zadní části kavárny Café Therapy.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zdali žijete někde jinde, napište prosím znovu a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vám doporučit jiné kontakty s ohledem na lokalitu.
Nežli se na první konzultaci objednáte, můžete si zatím prostudovat základní informace o užívané látce a také informace pro rodiče (viz odkazy níže).
V případě, že budete mít doplňující dotazy, neváhejte a napište a kdykoliv znovu.
http://drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Zatím se mějte hezky, s pozdravem MK