Dodatek-994678
xXx
Omluvám se za dodatek, který jsem zapomněl připsat k mému předchozímu dotazu. Po odeznění účinku jsem měl 2 dny nepříjemné deprese, které sice opadly, ale stále cítím chvílemi nepříjemnou úzkost, i když mám už 4 dny po. Mám se něčeho obávat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Před malou chvílí jsem odpověděla Váš předchozí dotaz (kód 99 46 78).
Jak jsem již uváděla v předešlé odpovědi, opravdu se to velmi špatně hodnotí. Pokud pociťujete nějaké nestandardní pocity, prožitky, které neodeznívají, zvažte, zda se neobrátit na specializovaného lékaře a více to nezkonzultovat (čímž rozhodně nic nezkazíte). Rozhodně doporučuji se dalším konzumacím vyhnout (včetně THC a alkoholu) - stav, který popisujete, by se Vám mohl umocnit.
MDMA - způsobí masivní vyplavení serotoninu z nerovových zakončení (pocit štěstí a radosti po užití). Pokud se podobné zásahy a útoky na nervová zakončení stávají příliš často, může to vést k depresím i bez ohledu na to, zda jimi před tím konzumující osoba trpěla nebo ne.
http://drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
Pokud byste potřeboval nějaké kontakty, kam byste si případně mohl zajít, napište znovu a upřesněte, jaká města máte v dosahu.
Přeji, ať je Vám brzy celkově lépe. V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK