unava
kamila
Dobry den beru drogu pervitin,ale ted mam praci ve ktere si nedovolim vzit,ale ma to hacek..kdyz neberu jsem docela dost unavena a nevim jak si mam poradit..pracuji v herne..dik za radu

Odpověděl: Amrit Sen
Kamilo, zdravím Vás.
Chápu Vaše potíže, ty ale k užívání pervitinu neodmyslitelně patří, je to daň, kterou nelze nijak obejít. Z vlastní zkušenosti nejspíš víte, že když si "vezmete", pomůže Vám to sice únavu na nějaký čas překonat, o to s větší razancí ale nastoupí s opadajícím účinkem drogy, nemluvě o řadě dalších potíží, které sebou souvislejší užívání přináší.
Nepíšete nic o tom, jak dlouho, v jakých intervalech a množstvích, případně kvalitě, pervitin užíváte, ani zda se cítíte být závislá.
V každém případě, pokud si neodpočinete a nedáte šanci tělu i psychice se zregenerovat, máte zaděláno na pěkný průšvih, takže byste, kromě jiného, mohla o práci dříve, nebo později, přijít.
Doporučuji Vám kontaktovat pracovníky některé služby, která se zabývá drogovou problematikou ve Vašem dosahu a o situaci s nimi promluvit. Nic závazného, pracovníci ocení, že jste dokázala přijít sama, dostanete podporu, pochopení, a pokud budete o ni budete stát, i pomoc.
Tyto služby jsou bezplatné a mohou být poskytovány i anonymně. Nikdo se na Vás nebude dívat skrz prsty, k ničemu přemlouvat, natož Vás do čehokoli nutit.
Nejlépe je si předem domluvit termín schůzky. Při osobním pohovoru po podrobnějším seznámením se situací, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, které můžete podniknout, abyste dokázala překonat a zvládnout současné potíže a mohla se cítit lépe. Zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měla vyvarovat. Pohovor s odborníky neodkládejte, uvidíte, že se Vám uleví.
Nesejde na tom, jestli budete kontaktovat pracovníky kontakního centra, poradny, adiktologické ambulance, nebo podobného typu služby. Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám kontakty obratem pošlu.
Jak je můžete najít sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete kontaktovat některou z pražských služeb organizace Sananim, která provozuje i tuto internetovou poradnu:
Kontaktní centrum (KC) Sananim
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
Telefon: +420 283 872 186
Mobil:     +420 605 240 501
E-mail:    kacko@sananim.cz
Web:      http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Denní stacionář (DST) Sananim
Janovského 26
170 00 Praha 7
Telefon: +420 220 803 130
+420 220 800 041
Mobil:     +420 605 212 175
E-mail:    stacionar@sananim.cz
Web:       http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Budu rád, když se ozvete a dáte vědět, jak si stojíte, kdybyste se potřebovala ještě na něco doptat, napište.
Ať je brzy lépe, přeji pohodové léto,
Amrit Sen.