zavislost na marihuane
Katka
Dobry den, jsem zavisla na marihuane....pred par mesici pritel neunesl rozchod a pokusil se o sebevrazdu,diky trave jsem dokazala utect od reality a dal s nim \"zit\". Vzdy kdyz jsem sebrala odvahu to skoncit mi pod nos prinesl travu,vedel ze kdyz si dam tak to nedokazu...ale od te doby ubehl temer pul roku a ja kourim denne. Potrebuju prestat,pritel porad jen slibuje jak mi pomuze, oba se na to vykaslem ale \"kamarady\" zve porad aby bylo co kourit. Vim,ze on neni nikdo o koho bych se mohla oprit a spolehnout...uvazuji o navsteve nejakeho centra kde mi poradi jak dal,at uz se zavislosti nebo rodinnymi problemy. Bydlim v HK kraji. Dekuji za jakekoli info.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Katko.
Dobře, že píšete. Dle toho, co popisujete, to vypadá, že díky Vaší závislosti Vás přítel drží dost ,,v šachu"a Vašeho návyku využívá ve svůj prospěch. Chápu, že je to asi těžké, proto vnímám pozitivně a rozumně obrátit se na pomoc a nechat si pomoci. Doporučuji obrátit se na kolegy co nejdříve, neodkládat to.
Ambulantní centrum Hradec Králové
Nerudova 1361/31
Tel./fax: 495 515 907, 777 033 618
Email: ambulance.hradec@laxus.cz
Nejlépe telefonicky domluvit si první konzultaci (lze i osobní návštěvou).
Provozní doba: PO až ČT 9,00 - 16,00, PÁ 9,00 - 14,00
(Konzultační hodiny si lze domluvit individuálně dle možností klientů až do 18 hod.)
Více informací zde:
http://www.laxus.cz/index.php?page=chcete-prestat-nase-sluzby
Mapa: http://mapy.cz/zakladni?source=addr&id=9055086&l=1&x=15.818058&y=50.209738&z=15
Další možnosti naleznete v databázi zde: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ V rubrice Mapa pomoci zadat Kraj, Okres, Město, Druh (Kontaktní centrum).
V případě potřeby napište kdykoliv znovu. Budu moc ráda, když se ještě ozvete a napíšete, jak se Vám daří. Přeji dostatek sil!
S pozdravem MK