atb a mdma
rado66633
Dobry den,
rad by som sa spytal, v nedelu som dobral Sumamed na plucne chlamydie a cierny kasel o 6 dni v sobotu mam ist na jednu party.
MOzem si dat cistu mdma?
Chodim na party len 4x do roka, viac nie
Okrem toho nepijem nefajcim a tuto formu som si vybral lebo je \"vraj\" menej skodliva ako samotna extaza. pervitin ci koks
Ci je to dostatocne dlha doba po atb pretoze niektore atb ucinkuju aj 10 dni este.
Alebo ist na inu party ktora je 1.8 ?
Vdaka za info
Vdaka velka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Organismus je v tomto období (při léčbě ATB, ale i po dobrání) citlivější a podobné zásahy (konzumace drog) nejsou úplně rozumné.
Snadněji může dojít například k dehydrataci, prohloubení účinku látky, přehřátí mozku a další zbytečné komplikace, které mohou souviset s interakcemi jednotlivých látek nebo onemocněním, pro které je medikament užíván. S ohledem na důvody, proč jsou nebo byla ATB nasazena, bych to nedoporučovala.
Pokud je organismus oslaben nemocí, vnitřní orgány (především játra) mají i bez toho, aby byla užita nějaká droga, už tak velkou zátěž samo o sobě (se zpracováním právě antibiotik). Optimální doba je cca tři týdny od dobrání léků. Po tuto dobu by bylo vhodné vyhnout se všem drogám, včetně alkoholu, ale uvádítě, že nepijete, takže to se Vás netýká.
Rozhodně nedoporučuji užít amfetaminy. Například kombinace ,,obyčejná" chřipka a užití amfetaminů, může vyústit až k poškození srdce.
Konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás.
Dle mého úsudku je zcela zbytečné podstupovat rizika, která jsou větší, než kdyby byl organismus zdráv nebo po oslabení. Vše ještě řádně zvažte.
Mějte se hezky, s pozdravem MK