závislost na lécích
ivonda
Dobrý den, po cca 2 letém užívání reasec (3-4x týdně 1-1/2 tbl)a občasném užívání lexaurinu 2-3x týdně 1/2 tbl bych chtěla poprosit o radu, jestli již může být závoslost velká a jak z ní ven bez návštěvy lékaře.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, neumíme bez osobního kontaktu a vyšetření lékařem objektivně a zodpovědně posoudit míru závislosti.
Přepokládám, že uvedené léky Vám nějaký lékař předepisuje, doporučuji se obrátit na něj a vše řešit s ním. Přece jenom má o Vás komplexní informace, které je zapotřebí vědět.Vysazení léků je vždy bezpečnější a rozumnější řešit pod lékařským dohledem.
Pokud byste z nějakého důvodu potřebovala kontakt na jiného lékaře, rádi Vám pošleme kontakty, stačí uvést města, která by připadala v úvahu.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište.
S pozdravem MK