Je toho hodně
D
Dobrý den mám problém ze subotexem bral jsem ho 11 měsíců dovezl jsem si ho z ciziny zdarma teď mi došel skončil jsem na 2mg které jsem snížil ze 4mg 2 mg beru týden. Myslel jsem ze to vyřeším písem ze bych ten abstaku trochu snížil potřebuju fungovat jsem bez peněz a rodiny.teď jsem 3 den čistý a vůbec mi to nesedí pervitin nebudu přes rok teď jsem zacal

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Uvádíte, že jste si obstaral Subudex. Nutno podotknout, že pokud je Subutex zakoupený na černém trhu a není užíván podle lékařského předpisu, není to lék, ale droga jako další jiné, jen o něco málo s menším rizikem (pokud není podáván injekčně). Také uvádíte, že jste po dobírání Subutexu opět sáhnul po pervitinu, to by samozřejmě výsledek substituční léčby být neměl, ale to asi sám moc dobře víte, proto jste napsal a to je dobře...
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/subutex-reg;-(buprenorfin).html
Netuším, kde žijete, doporučuji obrátit se na nějaké zařízení pro uživatele nelegálních drog a informovat se o možnosti substituční léčby. Pokud nevíte kam si u Vás zajít, můžete se podívat do databáze zařízení zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci - zadat okres - kraj - město- druh (Substituční léčba) nebo napište znovu, uveďte, jaká města máte v dosahu, pokusíme se Vám vhodné zařízení vyhledat.
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše zařízení, kontakt a informace viz přiložený odkaz: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/co-nabizime.html
Mějte se zatím hezky. Pokud byste měl po prostudování informací v odkazech další doplňující dotazy, neváhejte znovu napsat.
S pozdravem MK