delka pusobeni pervitinu
Bohdan
dobry den,ve středu jsem užil 2 extc ve ktere prý měl být i pervitin je možné,že se mi v testu na met-pervitin ukáže pozitivita když jsem každý den vypil aspon 6l vody a budou mi testy dělat v neděli + jsou or. z lékárny?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Uvádím orientační údaje detekcí zmíněných látek:
Extáze
Moč - max 14 dní (při užití občas cca týden)
Krev - 1 až 3 dny
Sliny/jako krev
Pervitin
Moč - 3 až 21 dní v závislosti na intenzitě předchozí konzumace (při užití občas cca do týdne)
Krev - 1 až 3 dny
Sliny/jako krev
Podotýkám, že toto jsou pouze údaje orientační. Jsou to velmi individuální záležitosti, které závisí především na intenzitě a frekvenci konzumací, na kvalitě konkrétní drogy a na organismu. Jelikož každý organismus je jedinečný a může mít různou schopnost jak se s procesem odbourávání toxických látek vypořádá, nejde jednoznačně a s jistotou předem určit, kdo kdy bude beze stop či nikoliv.
Test Vás zřejmě čeká dnes, možná ho máte už za sebou (?).
Když tak napište, jak Vám to dopadlo, pokud byste potřeboval od nás nějakou i jinou pomoc, klidně se ozvěte.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK