pervitin nespavost
Lolass
Dobrý den, opět píšu já, viz. níže mam dotaz z mé první zkušenosti pervitinu, najedl jsem se, pil jsem a celou noc jen koukám do stropu a mam halucinace.
Chci se zeptat, jestli je to normální, že ve čtvrtek v 8h jsem měl 3 a poslední čáru a já stále nemohu spát, mam z toho strach. Byla to první a také poslední zkušenost s pervitinem.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jak jsem uváděla v předešlé odpovědi, stavy intoxikace mohou trvat až 24 hodin do posledního užití.
O pervitinu zde: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Netuším, jak Vám je teď, v tuto chvíli, ale pokud byste pociťoval nějaké nepříjemné stavy, které by neodeznívali a se kterými byste si sám nevěděl rady, můžete se obrátit na naše K-centrum na Praze 5. Lze přijít kdykoliv během provozní doby i bez objednání (dnes 9,00 až 20,00hod). Veškeré služby jsou poskytovány bezplatně, nezávazně, anonymně.
Stále udržujte pitný režim.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý:       9.00 - 20.00
Středa:     9.00 - 20.00
Čtvrtek:    9.00 - 20.00
Pátek:      9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Přeji, ať tento stav brzy odezní a je Vám celkově lépe. Možná by nebylo od věci, aby Vás tam někdo doprovodil, případně odvezl, máte někoho takového? Jste doma sám?
S pozdravem MK