pervitin hleny
Lolass
Děkuji moc za odpověď, uklidnilo mě to. Chci se ještě zeptat, jak je to s těmi hleny, o kterých jsem psal. - Vytvořili se mi na patře po několika hodinách, kdy jsem přestal dnes užívat pervitin a vůbec to nejde vyplivnout a vždy se mi povedlo to spolknout.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jsem ráda, že Vás odpověď trochu uklidnila. Netuším, jak jste pervitin užil, ale v prvním dotaze zmiňujete ,,čáru", takže předpokládám, že nosem. Šňupání může vést k poškození nosní i krční sliznice, také nadprodukuje hlen. Užíváním pervitinu dochází ke snížení produkce slin, proto Vám to možná nešlo vyplivnout.
Ale těžko říct takto na dálku, zda s tímto nemohou souviset i další okolnosti, zda k tomu třeba nejste ještě trochu nachlazený, zda to není důsledek kouření (většinou konzumenti pod vlivem pervitinu vykouří více cigaret než je pro ně běžné) nebo zda jde o všechno dohromady anebo zda jde o něco úplně jiného. Takto na dálku to opravdu nelze úplně zodpovědně posoudit...
Jak jsem uváděla v první odpovědi, hodně pijte (nealko).
Přeji, ať je to celé brzy za Vámi.
S pozdravem MK