Pervitin spánek
Lolass
Dobrý den,dnes v od 4 do 9h jsem užil pervitin. Přesně 3 čáry,poslední byla v 9h. Je 20h večer a stále nemohu usnout + do toho se mi vytvořily takové hleny v ústech,které nemohu vůbec vyplivnout,tudíž to vždycky spolknu. Prosim o radu co mam dělat. Pervitin jsem mel poprvé v životě.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
To, že nemůžete usnout, je celkem běžné, organismus je vybuzen díky tomu, že pervitin je stimulant. Dodržujte pitný režim (nealko). Pokud máte po ruce bylinný čaj z meduňky nebo třezalky, tak ho můžete popíjet. Zbytečně se nepozorujte, zkuste svou pozornost odvést jinam, zkuste se něčím zaměstnat, odreagovat se a později večer se pokuste usnout znovu, teď je to dle mého názoru ještě brzy, hlavní příznaky intoxikace zmizí za 8 - 24 hodin. Po té doplňte vitamíny, minerály, zkuste se najíst (spíše něco lehčího), nechte organismus odpočinout.
Uvádíte, že šlo o první konzumaci, doporučuji se pro příště raději dalším experimentům vyhnout, život s pervitinem opravdu není žádný med.
V případě potřeby napište klidně znovu.
Mějte se hezky, s pozdravem MK