Jak to?
ČERVENEC
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Mám známého, který užívá pervitin šňupáním, nevím přesně jak často, ale odhaduji to tak 5x do měsíce. Jak je možné, že dokáže po spát i jíst i přestože užil tuto drogu?
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Ano, je to možné. To, že je pervitin stimulační látka, která organismus vybudí a nepotřebuje spát, stejně tak, že působí anorekticky, neznamená, že uživatelé nikdy nespí a nikdy nejedí. Příležitostní konzumenti spí a jedí mezi tím, kdy pervitin nekonzumují celkem běžně jako každý jiný. Každodenní uživatelé se to postupem času ,,naučí" i od vlivem akutní intoxikace, protože jinak by to jejich organismus zkrátka nevydržel.
Dále pak je otázkou, zda pervitin je opravdu pervitin. Mnohdy je prodejci tolikrát ,,naředěn" dalšími různými příměsi (větší objem/větší zisk), že jejich uživatelé nemají ani ponětí, co vlastně užili.
Stačí to takto?
S pozdravem MK