piko
dada
odpovídam na předešlou otázku ano jestli se to muže opakovat tim že si to člověk vsugeruje a boji se toho..Takže je to spíše o psychice?a jsou na to nake prašky na uklidnění když tenhle stav přijde?děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, děkuji za doplnění.
Tak pokud úplně vynecháme skutečnost, že by se nejednalo o předávkování jako takové, tak tento stav, který uživatel prožil a velmi se ho obává, si může pod vlivem pervitinu vsugerovat. Stejně tak mnoho jiných prožitků. Pervitin působí anxiogenně, to znamená, že může navodit strach a úzkost. Právě díky těmto nepříjemným stavům, které pak uživatele ve většině případů už pronásledují ve všech dalších konzumacích, přestávají mnozí pervitin užívat, protože se prostě o sebe a svůj život začnou strašně bát a tím pádem pro ně užívání přestane být zábavou...
Léků na uklidnění je celá řada, ale ty může předepisovat pouze lékař na základě vyšetření. Doporučuji si nic samostatně nenasazovat, plno léků je naprosto nevhodných v kombinaci s pervitinem, některé kombinace mohou být až životu nebezpečné.
Samozřejmě se uživatel může předávkovat opravdu, ostatně to hrozí při každém užití.
Stačí to takto? Když tak ještě napište.
S pozdravem MK