nevim si rady
bibi
Chtela bych vam podekovat,za vasi odpoved a hned se omluvit,za tak zmateny dotaz.Psala jsem asi 4 poradnam a zadna neodpovedela.Necekala jsem,ze budete reagovat...potesilo me to:).Ale k veci...
Jsem z ostravy,vim kde je tady k-centrum,jen stud mi brani.Asi 5 let si picham pervitin do krcni zily.Po aplikaci jsem v zadu uvnitr ucha zaslysela takovi cvachtavy zvuk.A na to navazuje druhy problem..Je mi nevolno,mam odpor k vuni,berve pervitinu pred aplikaci drogy.Kdyz k tomu dojde a ja natahnu krev hned se zdrcne,je cervenocerna vice do cerna.Po vpichu vim ze jsem v zile,vstriknu latku,ktera me nepali pri vtlaceni,ale az pak.Citim jak mi to prosakuje ven trochu to pali a pak zcervena.Je to odporne.Tim,ze to pisi si to uvedomuju a je mi ...Mela bych jeste jeden dotaz.Musim toho vyuzit :)...nevim jak to nazvat,ale me telo reaguje na pritomnost pervitinu v me bliskosti s odporem,mam husi kuzi,je mi nevolno,proste si to nechci dat,ale jakoby hlava rikala musis.Po delsi dobe prekonavani si to pichnu s takovym odporem ze se mi scvrkne zaludek a zuzi hrdlo.Zacala jsem si davat min a min protoze mi je najezd taky odporny.Davku za 100kc si dam na dvakrat. V jehle je to ccr 7-10 carek.Nesjizdi me to nevim proc to delam,kdyz je mi to odporne,ale musim...jsem z toho uz vycerpana. Premyslet,dedukovat....Myslite,ze je to psychikou? myslim si,ze si potrebuji ublizovat abych potlacila stres,spatne vzpominky. Nevim...Omlouvam se,ze je to tak dlouhe :),ale musim vedet alespon neco...navic bude to rada od doktora a ne vyplod moji hlavy...:) Dekuji vam,za trpelivost :),vstrictnost.Preji vam krasny den ....bibi

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Bibi.
Jsem ráda, že jste se znovu ozvala. Děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba vždy potěší.
Doporučuji překovat stud a zajít za kolegy u Vás. V osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru probrat vše co je třeba. Ničeho se nemusíte obávat, můžete se jen dojít nezávazně informovat. Jak jsem uváděla v předešlé odpovědi - K-centra poskytují zcela anonymní služby.
Popsala jsem Vaše braní jako velké utrpení. Reakce organismu Vám zřejmě dává jasně najevo, že toho bylo dost a je na čase dát tělu i psychice prostor k regeneraci.
Co konkrétně Vás vede k tomu, abyste dělala to, co je Vám vlastně odporné, Vám bohužel odpovědět neumím. K tomu byste se mohla dopracovat pomocí psychoterapie, což je dlouhodobá záležitost. Nelze to takto střelit od boku.
Zkuste překonat stud a zajít za kolegy z Renarkonu, provozní doba K-centra je veškeré pracovní dny od 9,00 do 16,00hod., opravdu Vás tam nikdo neukousne.
http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Držím palce a budu ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo. Tak hodně sil!
S pozdravem MK