mozog
petus
Dobry den uzivala som pervitin cca 4 m. V kuse kazdy den . Mam pocit ze mi preskocilo obcas si mysilm ze ked nad niecim rozmyslam tak to ludia vedla mna pocuju alebo ked idem po ulici so sluchatkami v usiach a v duchu si spievam tak ze to ludia pocuju uz som sa aj znamej pytala ci ked som ticho ci rozpravam na hlas a ta mi povedala ze mi sisi ze nic nerozpravam ale ten pocit je vo mne stale co mam robit prosim pomozte uz som zufala z toho neberem to 17 mesiacov . :(

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že píšete. Níže v odkaze přikládám základní informace o užívané látce:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html (doporučuji pročíst především podrubriku Rizika užívání).
Netuším, zda jsem Váš příspěvek dobře pochopila. Konzumovala jste intenzivně pervitin 4 měsíce, ale už 17 měsíců ho neberete (?) a přesto máte pocity a prožitky, které jste popsala?
Nejde samozřejmě na dálku, bez osobního kontaktu a s minimálním množstvím informací zodpovědně posoudit co se s Vámi konkrétně děje a z toho pak vyvodit, co by Vám nejúčinněji v danou chvíli pomohlo. Pokud jste se svým intenzivním užíváním za poslední měsíce dostala do toxické psychózy (což u konzumentů pervitinu je celkem běžné), mělo by se vše postupně srovnat v řádu týdnů (pokud by se jednalo o toxickou psychózu). Zdali i po skoro roce a půl máte tyto popsané prožitky, stálo by za to navštívit specializovaného lékaře v oblasti nelegálních drog a s ním o tom co se s Vámi děje více pohovořit. Takto na dálku a bez vyšetření lékařem, to opravdu nepoznáme. U disponovaných jedinců může i jednorázové užití jakékoliv drogy vyvolat vážné psychické problémy, které je pak zapotřebí řešit. Ale jak jsem uváděla, bez osobního kontaktu to nelze zodpovědně posoudit.
Doporučuji nic nekonzumovat (včetně alkoholu a THC) a obrátit se na odbornou pomoc.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK