Nevím si rady
Bibi
Dobrý den. Picham si pervitin asi 5 let. Mám problém s tím ze natahnu místo krve srazwnou krev. Pervitin někdy z žili protika a tudíž pálí. Používán na vpich krční žílu. Při aplikaci drogy do žili mi někdy zacvachta v uchu. Ke to zánět? Předem dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, zdravotní potíže nejde moc zodpovědně posoudit, bez toho, aby Vás viděl lékař. Přepokládám, že k tomu se Vám asi moc nechce.
Doporučuji co nejdříve, vyhledat nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam s pracovníky K-centra své problémy zkonzultovat. Často v K-centrech pracuje i zdravotní personál a pracovníci jsou schopni Vám poradit jak bezpečněji aplikovat, posoudit, zda je nezbytné vyhledat lékaře, případně Vás odkázat na konkrétního, se kterým například úzce spolupracují apod.
Kontaktní centra se dají využívat zcela nezávazně, nemusíte se ničím prokazovat (ani průkazem totožnosti ani průkazem pojištěnce), můžete přijít i bez objednání během provozní doby a veškeré služby jsou bezplatné, není tedy se čeho obávat.
Netuším, kde žijete, ani zda víte, kde u Vás Káčko je. Pokud ne napište znovu a uveďte, jaká města máte v dosahu.
Nebo se sám můžete podívat do databáze zde: www.drogy-info.cz - rubrika Mapa pomoci - zadat okres - kraj - město - druh (v tomto případě Kontaktní centrum).
V případě, že jste z Prahy, můžete se obrátit přímo na naše zařízení, zde kontakt:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
PO 13.00 - 20.00
ÚT   9.00 - 20.00
ST    9.00 - 20.00
ČT    9.00 - 20.00
PA    9.00 - 20.00
(Víkendy a svátky 13.00 - 20.00)
Takže pokud jste z Prahy, můžete tam jít hned (doporučuji to neodkládat).
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby se na nás můžete znovu obrátit.
S pozdravem MK