Bojim se
didinka
Bydlím v teplicich. Bojim se abych nemela problémy se socialkou. Nechci přijít o deti. Stara se o ne dobře. Akorát si prostě musím občas dat protoze mam dvou měsíční miminko a roční holčičku. Než se do toho poradne dostanu tak si musím občas dat jinak bych to nestíhala. Nevím co mám ted dělat

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Jsem ráda, že jste se ještě ozvala. Nevadí, můžete se obrátit na kolegy z WhiteLightu, níže kontakt.
Kontaktní centra jsou tvz. nízkoprahová zařízení - to znamená, že se nemusíte prokazovat průkazem totožnosti, ani průkazem pojištěnce, můžete přijít během provozní doby kdykoliv i bez objednání a veškeré služby jsou bezplatné.
Dnes je otevřeno do 17 hod, doporučuji to neodkládat a vydat se tam.
Kontaktní centrum White Light 1
Doubravská 122/5
Teplice (Trnovany - u Červeného kostela)
Tel: 417 530 788, 602 414 911
Email: kc-teplice@wl1.cz
Provozní doba:
PO  9,00-17,00
ÚT   9,00-16,00
ST    9,00-16,00
ČT    9,00-17,00
PÁ    9,00-16,00
http://www.wl1.cz/teplice.html
http://www.wl1.cz/teplice/pijem-klient.html
Budu ráda, když dáte vědět, jak jste dopadla. Každopádně napište kdykoliv to budete potřebovat.
S pozdravem MK