Bojim se
didinka
Dobrý den. Nedávno sem si pichala pervitin a ulomila se mi Jehlička a zajela mi pod kuzi. Po dvou dnech me to začalo bolet a udělal se mi zarudlej otok. Mužů tim o ruku přijít nebo o život. Stydím se jít do nemocnice mam deti.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Zřejmě nedopatřením jste svůj dotaz zadala 2x - první verze byla teď mnou odpovězena. Pro jistotu kopíruji odpověď i sem.
Kopie:
Dobře, že jste napsala. Obávám se, že se lékaři nevyhnete. Obraťte se a to co nejdříve, nejlépe ihned alespoň na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog (netuším, kde žijete, ale bývají skoro ve všech větších městech). Bylo by rozumné, aby ruku někdo viděl a zhodnotil závažnost. V K-centech dost často pracuje i zdravotní personál a pracovníci mají povědomost, na jaké lékaře případně se dá obrátit.
Kontaktní centra jsou nízkoporahová zařízení, to znamená, že můžete přijít kdykoliv během provozní doby (nemusíte se objednávat), nemusíte se prokazovat ani průkazem totožnosti, ani průkazem pojištěnce (lze tedy služeb využít i zcela anonymně) a veškeré služby jsou bezplatné. To byste zvládla?
Napište prosím znovu a uveďte, jaká města máte v dosahu, pošlu Vám kontakt. V případě, že žijete v Praze, můžete využít služeb našeho Kontaktního centra na Praze 5, níže kontakt a informace viz odkaz.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Další možnosti naleznete na v databázi na stránkách www.drogy-info v rubrice Mapa pomoci.
Doporučuji sebrat odvahu a jít. Budu ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo.
Mějte se zatím hezky, držím palce!
S pozdravem MK