re:
Gotaki
Takže je možné, že mi něco bude? Nějaká psychická nemoc, či něco? A dejte mi prosím ty kontakty, a dalo by se toho nějak zbavit bez nějaké pomoci? Jestli mi to zůstane? Byla jsem u své doktorky a ta mi řekla, že je vše v pořádku, dělala rozbor krve a vše v pořádku, plně zdravá.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jak jsem zmiňovala v předešlé odpovědi, zodpovědně nelze přes internet zhodnotit zdravotní ani psychický stav. Dle toho, že Vaše potíže zřejmě po předávkování trvají již od půlky května, dá se jen předpokládat, ale přesně Vám to říci bohužel neumíme. Dále je nezbytné, aby Vás viděl specializovaný lékař, který se zabývá i problematikou nelegálních drog, abyste mu mohla říci o své zkušenosti s THC a o tom, co se následně dělo a děje do teď. Také jak jsem zmiňovala, u některých disponovaných jedinců, může i jednorázové užití jakékoliv drogy vyvolat psychické problémy. Proto je nezbytné konzultovat to se specializovaným lékařem.
Somaticky můžete mít sice běžné testy v pořádku, ale mohou se drogou odstartovat nějaké psychické změny, které se dají vhodnou terapií v kombinaci s abstinencí buďto zcela vyléčit nebo alespoň stabilizovat. Jak jsem již několikrát uváděla, jak tom jste konkrétně Vy, takto bohužel nepoznáme. Toho jsou pouze obecné informace a hypotézy...
Takže pro jistotu, bylo by rozumné, pokud stavy, které jste popsala a trvají od půlky května, zkonzultovat s lékařem.
Kontakty Vám rádi poskytneme, ale neuvedla jste, kde žijete. Buďto napište znovu a uveďte, o jaká města by šlo (která jsou Vám dobře dostupná) nebo se sama můžete podívat do databáze zde www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat okres, kraj, město a druh (v tomto případě AT ambulance nebo Psychiatrická péče).
Pokud jsem to dobře pochopila z předešlého příspěvku je Vám teprve 14 let, pokud ano, počítejte s tím, že bude třeba, aby šli s Vámi rodiče.
Zatím se mějte hezky, s pozdravem MK